Biznes polega na dobrym zaprezentowaniu naszej oferty produktu, którym chcemy pozyskać nowych wiernych klientów, którzy będą do nas wracać z uśmiechem i zadowoleniem. Osiągniemy, to poprzez relacje między naszym pracownikiem a klientem dlatego musimy tę relację zbudować od podstaw. Jako ważne to, co musimy zapewnić to kulturalna wykwalifikowana grupa pracowników naszej firmy, która się zajmie, naszym klientem zagwarantuje rozmowę na odpowiednim poziomie. Klienci pragną, najczęściej tego samego kompetencji chcą poczuć się swobodnie podczas rozmowy. Cała rozmowa musi odbyć się w atmosferze szacunku, dobrego samopoczucia, bezpieczeństwa i sympatii. Zachowanie pracownika, Dobre relacje z klientami zależą od naszego zachowania. Drobne gesty zachęcające oferty, czy sama pamięć o kliencie jest fundamentem dobrej współpracy.
Aby osiągnąć swoje krótko- i długoterminowe cele sprzedażowe również liczy się pierwsze odczucie od czasu, gdy klient przekroczy próg, czyli ważne, aby pracownicy byli ubrani modnie ich struj, musi, wzbudzać zaufanie musi świadczyć o naszej renomie o tym, co gwarantujemy ze w związku ze współpracą. Higiena, czyli zadbany pracownik, który będzie prowadził rozmowy z potencjalnym klientem. Wystrój biura miejsca, w którym odbywają się rozmowy.